- خانه
- سوالات متداول
- سوال : آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل کاربر وجود دارد؟
پاسخ : کاربران میتوانند با ورود به حساب کاربری از بخش حساب من، اطلاعات شخصی من، اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنند.
- سوال : آیا امکان مشاهده تاریخچه خریدهای قبلی وجود دارد؟
پاسخ : برای مشاهده تاریخچه سفارشات قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،
- سوال : آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب بانکی کسر شده باشد؟
پاسخ : ممکن است در زمان انجام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت خود بانک مغایرتها را بررسی و مرتفع کرده و مبلغ را نهایتا تا 72 ساعت به صورت خودکار به حساب کاربر بازمی گرداند.